Ciagle pada

Pogoda mnie zabija, dziecko irytuje, a tablet który kupiłam nie ma literki ''a'' z ogonkiem w swoim oprogramowaniu. W ogóle tyle razy sobie powtarzałam, że nie będę kupować nic od telefonicznego sprzedawcy. Taa... No i mam tableta i miesięcznyrachunek większy o 30 zł.  Na pocieszenie dodam, że zrobiłam sernik porzeczkowy na zimno. Przepis przyszedł do mnie na Facebooku z  małejcukierenki.pl Oczywiście nic prawie nie zrobiłam z przepisu. Zamiast biszkoptów-herbatniki, zamiast jogurtu-śmietana, zapomniałam o cukrze waniliowym, i cukru pudru dałam połowę. No i zrobiłam sosik z zasmażanych jagód na wierzch. Wyszedł więc różowy sernik ale to chyba jedyna cecha wspólna. Mmo wszystko malacukierenka.pl stała się moim motywatorem do działań cukierniczych.

Może Ci się również spodobać:

0 komentarze

Czytam i lubię

Kupuję

Flickr Images