Fioletowo mi...

Od Panako kiedyś w wymiance dostałam mnóstwo fioletowych papierów. Bylo fajnie dopóki nie wróciłam do domu. Ci chciałam coś z tych papierów zrobić to albo nie miałam wstążki a to emblematu a to kwiatów.  Z doświadczenia jednak wiem, że jeżeli Scrapbookerka coś ci daje to chciałaby zobaczyć co z tego zrobiłaś. To nie próżność... Po prostu fajnie jest mieć świadomość, że stałaś się natchnieniem dla kogoś. Prawda jest taka, że Panako i jej cudne prace z blogu Papierowa Mania są dla mnie natchnieniem i dużo się z niego uczę.  I tag ten jest inspirowany przez Panako. Chociaż może się za to obrazić. ...

Może Ci się również spodobać:

1 komentarze

  1. Obrazić się? No coś Ty! Świetny tag :) A kwiatuszki Ci słodkie wyszły :) i te buciki;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam i lubię

Kupuję

Flickr Images