Próbujemy nowy wykrojnik. ..

Sizzix flip-its card zakupilam na facebook'owym Bazarku  od Magicznej Kartki. Ponieważ wykrojnik nie był w oryginalnym opakowaniu to nie pamiętam modelu... Nie będę przeszukiwała internetu bo po co. Jak ktoś się orientuje to sobie znajdzie.  Mnie chodziło o taki komplet, dzięki któremu można zrobić ładną kartkę.  Czy jest to odpowiedź na moje potrzeby? Nie koniecznie. Problem w tym, że ostatnio nie mam ochoty na zabawę. Najpierw nie zrobiłam kartek bo był upał, potem bo padał deszcz. A jak już się wzięłam za ten wykrojnik  to zrobiłam kartkę do góry nogami.  Ponieważ to zabawa, wyciągnęłam stare skrawki papieru i złożyłam kompozycję zieloną. Przy okazji zużyłam kwiatki od Panako z Papiermanii, które mi MałyMiś przeflancował trochę. Zamieszczam efekt wykonania poniżej. Chyba spodziewałam się czegoś innego...

Może Ci się również spodobać:

0 komentarze

Czytam i lubię

Kupuję

Flickr Images