Ślubna niegorączka...

Ja już nie mogę... Nie wiem co mi jest ale to straszne... NIE CHCE MI SIĘ! Z nienacka pojawiła się jesień a wraz z nią wszystkie beznadziejne bóle, złe samopoczucie oraz kompletny brak chęci do życia. Nawet robienie kartek przychodzi mi z trudem. Zepsułam całą kolekcję Sklepów Cynamonowych - Mushroms bo miałam pomysł, którego nie bylam w stanie zrealizować.  Nie zrobiłam kwiatków tylko biorę je od Panako. A teraz zamiast robić kartkę ślubną oglądam AstroMałpy.
Ludzie dzwonią żeby im kartki zrobić a ja nie wiem co powiedzieć. Zrobię... ale bez fajerwerków.  I czemu wszyscy idą w tą sobotę na jakiś ślub a ja nie ?
Poniżej jedna z 3 ślubnych kartek. Uzupełnienię jak dostanę resztę.  Post pisany jest od końca sierpnia...

Może Ci się również spodobać:

0 komentarze

Czytam i lubię

Kupuję

Flickr Images