Moje pierwsze LO... Layout... Zgoogluj sobie :(

20 września odbył się kolejny Sabat. Hasło: "Robimy LO"... Nie będę tłumaczyć. Wychodząc z domu chyba z dziesięć razy musiałam tłumaczyć co to jest, z czego pięć mojej teściowej. I pomimo obecności takich sław jak Asia Funiaa czy Ania Moriony moje pierwsze w życiu LO zostało skrytykowane w domu. Nie mam oka/gustu/zmysłu organizacyjnego. I nikt mi w tym nie pomoże. Ale bardzo lubię ja te swoje dłubanki, i żadna mama ani teściowa mi tego popsują. LO kończyłam w domowym zaciszu na drugi dzień po Sabacie. Zrobiłam kilka zdjęć różnych kompozycji, zanim ostatecznie przykleiłam wszystko.





Ostatecznie wybrałam ten poniżej. Jestem taka dumna. Wykorzystałam jako bazę papier AltaiAir - Falling Stars oraz elementy wycięte z papierów Lemonade - Victorian Garden.

Może Ci się również spodobać:

0 komentarze

Czytam i lubię

Kupuję

Flickr Images